Це повністю синтетичне масло нового покоління, створене на основі останніх специфікацій API CK-4, призначене для більшості міжнародних виробників вантажних двигунів і автобусів, включно з усіма європейськими двигунами Euro 6 (Daimler, Volvo, Scania, MAN, Iveco, DAF).
Застосування
Підходить для більшості міжнародних виробників вантажних двигунів і автобусів, у тому числі всіх європейських двигунів Euro 6.
Сумісне з деякими газовими двигунами.
Завдяки технології Low-SAPS (низька сульфатна зольність, вміст сірки та фосфору) спеціально адаптоване для дизельних двигунів нового покоління з системами післяобробки вихлопних газів, зокрема DPF (сажовими фільтрами).
Особливо рекомендоване для двигунів Euro 6, а також для нових двигунів IVECO з укороченими інтервалами заміни.
Має останні схвалення MAN M 3677 і Scania LDF-4.
Переваги
Fuel Economy: економія пального в середньому до 1% у порівнянні з маслом класу SAE 40, а в комбінації з паливозберігаючим трансмісійним маслом — до 3%.
Повністю синтетична основа забезпечує високу термічну стабільність і легкий холодний запуск двигуна.
Ефективний комплекс миючих, диспергуючих, антиокислювальних і протикорозійних присадок дозволяє збільшити інтервали заміни та знизити витрати на сервіс.
Відмінні миючо-диспергуючі та протизношувальні властивості підтримують чистоту двигуна, контролюють утворення сажі й відкладень.